Bízza szakértőre.

Kríziskezelési útmutató 1
9 jel, amely egy válság érkezésére utalhat: Egy rivális vagy egy azonos profilú cég nemrég válságon ment keresztül. Alkalmanként dominóeffektus megy végig a piacon. Egy pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó cégbe fektetett bizalom gyakran átterjed más cégekre...
Krízismarketing és hírnév
A hírnév egy cég legértékesebb eszköze. Ez gyakran a legnagyobb cégérték a mérlegen. Amikor az emberek egy cégre, vagy annak egy termékére gondolnak, tudat alatt valójában a cég hírnevét fontolgatják. Ez a hírnév segít személyzetet toborozni, magasabb árakat elérni és...
Válság alatt se hagyd abba a hirdetést
Az elmúlt hetekben felmerült a gazdasági válság kérdése. Az, hogy ez mikor következik be még kérdés, de egy újabb üzleti lassulás elkerülhetetlen. Ez lesz az első a “nagy válság” óta, mely több, mint 10 éve ért véget. Recesszió alatt, a cégek félve a csökkenő bevétel...
5 stratégia arra, hogyan legyenek eladásaid egy gazdasági válság alatt
Egy gazdasági válság alatt még a legjobb értékesítési szakembereknek is nehéz üzleteket kötni. A válság arra sarkallja a vezetőket, hogy csökkentsék a szabad felhasználású kiadásaikat, hogy gyorsan megtérüljenek a befektetéseik. De néhány cég még mindig képes...
Lépjünk kapcsolatba!
+36 30 489 1212 | iroda@mihalytoth.hu | 1136 Budapest Visegrádi u. 47/b
«ZOOM»
Tóth Mihály – KERKOM cégvezető
