ÁLLÁSAJÁNLATOK
Budapesti álláslehetőségek jelenleg:

Irodavezető, vezetői asszisztens
Ügyfelünk egy, a pénzügyi szektorban jártas nemzetközi beruházó cég, mely több a hazai piacon elismert befektetést inkubál. Több évtizedes tapasztalatuk révén képesek új projektek és befektetések megszervezésére. A beruházó csoport sikerorientált kollegiális közegben egy új projekt létrehozását kezdte meg a magyar piacon: határidős kötvény divízió megépítése és elindítása.
Milyen feladatok várnak Rád?
- Irodavezetői feladatok ellátása (40%)
- Vezetői asszisztencia (40%)
- Back office üzemeltetése (20%)
Mire van ehhez szükséged?
- Minimum 4-6 éves releváns szakmai tapasztalatra
- Recepciós munkakörben eltöltött tapasztalatra
- Can-do attitűdre és precizitásra
- Jó kommunikációs készségre és rendszerszemléletre
- Rugalmasságra és proaktivitásra
- Előny: angol nyelvtudás
Miért lenne ez Neked jó?
- Kihívás: változatos feladatokon dolgozhatsz
- Lendület: egy dinamikusan fejlődő csapatban
- Nincs bürokrácia: itt tényleg haladnak a dolgok
- Kiváló munkakörnyezet: Buda egyik legbarátságosabb irodaházában töltheted a munkaidőd
- Biztos munkahely: stabil, erős háttér és családbarát munkakörnyezet
- Lehetőségek: nyelvi képzések
- Sign-on bónusz
Információk
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Személyi asszisztens
- Irodavezető
Szükséges tapasztalat:
- 6-8 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola/egyetem
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint) egyes esetekben el tudunk ettől tekinteni
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Budapest XII. kerulet
Jelentkezés
Jelentkezés: Bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét kérjük küldje a noah@lurkovilla.hu email címre 2021. május 31-ig.

Könyvelő és pénzügyi főmunkatárs - nyugdíjas kandidátusok számára is nyitott pozíció
Ügyfelünk egy, a pénzügyi szektorban jártas nemzetközi beruházó cég, mely több a hazai piacon elismert befektetést inkubál. Több évtizedes tapasztalatuk révén képesek új projektek és befektetések megszervezésére. A beruházó csoport sikerorientált kollegiális közegben egy új projekt létrehozását kezdte meg a magyar piacon: határidős kötvény divízió megépítése és elindítása.
Milyen feladatok várnak Rád?
- Könyvelési anyagok határidőre történő előkészítése, kapcsolattartás a szervezet központjával
- Heti / havi pénzügyi riportok készítése, nyilvántartások vezetése
- Vevői számlák kiállítása, pénzügyi teljesítés monitorozása
- Számlák alaki, tartalmi ellenőrzése, rögzítése a pénzügyi nyilvántartó rendszerben
- Számlákhoz kapcsolódó szerződések előkészítése, formai vizsgálata, nyilvántartása
- Számlák, teljesítési igazolások kiállítása
- Folyószámlák egyeztetése, banki utalások előkészítése
- Munkaidő-nyilvántartás ellenőrzése
- Házipénztár kezelése
- Gépjárművekkel kapcsolatos nyilvántartások vezetése
- Projektek naprakész nyilvántartása árajánlatadástól, számlázáson keresztül a projekt lezárásáig
- Vezető munkájának adminisztratív támogatása
- Beszerzések kezelése, szállítói kapcsolattartás, szervizeltetés
- Telefonhívások átkapcsolása, iratrendezés, postai ügyintézés
- Vendégek fogadása, a teakonyha és az iroda rendben tartása
- A cég weboldalán és közösségi média felületein történő megjelenések kezelése, frissítése (alkalmanként)
- Esetenként: piackutatás / versenytárselemzés, ügyfélajándékok tervezésében való részvétel
- Elégedettségi felmérések menedzselése
Mire van ehhez szükséged?
- Legalább középfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel
- Legalább 5 – 10 év, hasonló területen szerzett munkatapasztalattal rendelkezel
- Jó elemző és problémamegoldó készséggel bírsz
- Nagyfokú önállóság jellemez
- Precíz, szervezett és oda tudsz figyelni a részletekre,
- Betartod a határidőket,
- Rutinosan használod a Microsoft Office programokat, különösen az Excel-t (függvények, pivot)
Miért lenne ez Neked jó?
- Stabil hátteret és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk
- Vidám, együttműködő, összetartó csapatban és jó munkahelyi környezetben dolgozhat
Információk
Előny:
- Felsőfokú pénzügyi végzettség,
- Munkaügyi ismeretek
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- Irodavezető
- Pénzügy, Könyvelés
- Pénzügyi asszisztens, Munkatárs
Szükséges tapasztalat:
- 5-10 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint) egyes esetekben el tudunk ettől tekinteni
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés
Jelentkezés: Bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét kérjük küldje a noah@lurkovilla.hu email címre 2021. május 31-ig.

Tőzsdei Bróker - Határidős Kötvény Kezelő
Ügyfelünk egy, a pénzügyi szektorban jártas nemzetközi beruházó cég, mely több a hazai piacon elismert befektetést inkubál. Több évtizedes tapasztalatuk révén képesek új projektek és befektetések megszervezésére. A beruházó csoport sikerorientált kollegiális közegben egy új projekt létrehozását kezdte meg a magyar piacon: határidős kötvény divízió megépítése és elindítása.
Tőzsdei szakvizsgával rendelkező kollégákat keres ügyfelünk, opcionális kötvények adás és vételének kereskedelmére.
Milyen feladatok várnak Rád?
-
Új volatilitási kereskedési stratégiák kutatása és végrehajtása.
-
A meglévő stratégiák elemzése a lehetséges fejlesztések azonosítása érdekében
-
Alkalmazza megfigyelési készségeit és modern statisztikai módszereit a kereskedési lehetőségek azonosításához
-
Keresse meg és fejlessze a határidős portfólió kockázat kezelésének kereteit.
-
Javítsa az opciókat a volatilitás illesztésének árképzéséhez
Mire van ehhez szükséged?
-
Legalább 4 éves tozsdei bróker tapasztalat, opciók ismerete, vagy affinitás hedge funding megismerésére.
-
Kiváló közgazdasági háttér , matematikai, mérnöki vagy egyéb kvantitatív területeken szerzett diplomával.
-
Az európai és amerikai opciók, azok árainak és dinamikus kockázatainak megértése.
-
Tapasztalat az automatizált piacképzésben az indexek, határidős ügyletek, részvények opcióiban.
-
Erős programozási ismeretek és tapasztalat
-
Kivételes kvantitatív, matematikai és problémamegoldó képességek
-
Nagyszerű kommunikációs készség és a társakkal való együttműködés képessége
Információk
Szükséges tapasztalat:
- 4 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- felsőfokú
Szükséges nyelvtudás:
- Angol
Foglalkoztatás jellege:
- Megállapodás szerint
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés
Jelentkezés: Bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét kérjük küldje a noah@lurkovilla.hu email címre 2021. május 31-ig.