+36 1 501 34 63 iroda@mihalytoth.hu

ÁLLÁSAJÁNLATOK

Budapesti álláslehetőségek jelenleg:

Irodavezető, vezetői asszisztens

Ügyfelünk egy, a pénzügyi szektorban jártas nemzetközi beruházó cég, mely több a hazai piacon elismert befektetést inkubál. Több évtizedes tapasztalatuk révén képesek új projektek és befektetések megszervezésére. A beruházó csoport sikerorientált kollegiális közegben egy új projekt létrehozását kezdte meg a magyar piacon: határidős kötvény divízió megépítése és elindítása.

Milyen feladatok várnak Rád?
  • Irodavezetői feladatok ellátása (40%)
  • Vezetői asszisztencia (40%)
  • Back office üzemeltetése (20%)
Mire van ehhez szükséged?
  • Minimum 4-6 éves releváns szakmai tapasztalatra
  • Recepciós munkakörben eltöltött tapasztalatra
  • Can-do attitűdre és precizitásra
  • Jó kommunikációs készségre és rendszerszemléletre
  • Rugalmasságra és proaktivitásra
  • Előny: angol nyelvtudás
Miért lenne ez Neked jó?
  • Kihívás: változatos feladatokon dolgozhatsz
  • Lendület: egy dinamikusan fejlődő csapatban
  • Nincs bürokrácia: itt tényleg haladnak a dolgok
  • Kiváló munkakörnyezet: Buda egyik legbarátságosabb irodaházában töltheted a munkaidőd
  • Biztos munkahely: stabil, erős háttér és családbarát munkakörnyezet
  • Lehetőségek: nyelvi képzések
  • Sign-on bónusz
Információk

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Személyi asszisztens
  • Irodavezető

Szükséges tapasztalat:

  • 6-8 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola/egyetem

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint) egyes esetekben el tudunk ettől tekinteni

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest XII. kerulet

Jelentkezés

Jelentkezés: Bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét kérjük küldje a noah@lurkovilla.hu email címre 2021. május 31-ig.

Könyvelő és pénzügyi főmunkatárs - nyugdíjas kandidátusok számára is nyitott pozíció

Ügyfelünk egy, a pénzügyi szektorban jártas nemzetközi beruházó cég, mely több a hazai piacon elismert befektetést inkubál. Több évtizedes tapasztalatuk révén képesek új projektek és befektetések megszervezésére. A beruházó csoport sikerorientált kollegiális közegben egy új projekt létrehozását kezdte meg a magyar piacon: határidős kötvény divízió megépítése és elindítása.

Milyen feladatok várnak Rád?
  • Könyvelési anyagok határidőre történő előkészítése, kapcsolattartás a szervezet központjával
  • Heti / havi pénzügyi riportok készítése, nyilvántartások vezetése
  • Vevői számlák kiállítása, pénzügyi teljesítés monitorozása
  • Számlák alaki, tartalmi ellenőrzése, rögzítése a pénzügyi nyilvántartó rendszerben
  • Számlákhoz kapcsolódó szerződések előkészítése, formai vizsgálata, nyilvántartása
  • Számlák, teljesítési igazolások kiállítása
  • Folyószámlák egyeztetése, banki utalások előkészítése
  • Munkaidő-nyilvántartás ellenőrzése
  • Házipénztár kezelése
  • Gépjárművekkel kapcsolatos nyilvántartások vezetése
  • Projektek naprakész nyilvántartása árajánlatadástól, számlázáson keresztül a projekt lezárásáig
  • Vezető munkájának adminisztratív támogatása
  • Beszerzések kezelése, szállítói kapcsolattartás, szervizeltetés
  • Telefonhívások átkapcsolása, iratrendezés, postai ügyintézés
  • Vendégek fogadása, a teakonyha és az iroda rendben tartása
  • A cég weboldalán és közösségi média felületein történő megjelenések kezelése, frissítése (alkalmanként)
  • Esetenként: piackutatás / versenytárselemzés, ügyfélajándékok tervezésében való részvétel
  • Elégedettségi felmérések menedzselése
Mire van ehhez szükséged?
  • Legalább középfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 5 – 10 év, hasonló területen szerzett munkatapasztalattal rendelkezel
  • Jó elemző és problémamegoldó készséggel bírsz
  • Nagyfokú önállóság jellemez
  • Precíz, szervezett és oda tudsz figyelni a részletekre,
  • Betartod a határidőket,
  • Rutinosan használod a Microsoft Office programokat, különösen az Excel-t (függvények, pivot)
Miért lenne ez Neked jó?
  • Stabil hátteret és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk
  • Vidám, együttműködő, összetartó csapatban és jó munkahelyi környezetben dolgozhat
Információk

Előny:

  • Felsőfokú pénzügyi végzettség,
  • Munkaügyi ismeretek

    Állás, munka területe(i):

    • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
    • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
    • Irodavezető
    • Pénzügy, Könyvelés
    • Pénzügyi asszisztens, Munkatárs

    Szükséges tapasztalat:

    • 5-10 év szakmai tapasztalat

    Szükséges végzettség:

    • Középiskola

    Szükséges nyelvtudás:

    • Angol (Középfok/kommunikációképes szint) egyes esetekben el tudunk ettől tekinteni

    Foglalkoztatás jellege:

    • Teljes munkaidő

    Munkavégzés helye:

    Budapest

    Jelentkezés

    Jelentkezés: Bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét kérjük küldje a noah@lurkovilla.hu email címre 2021. május 31-ig.

    Tőzsdei Bróker - Határidős Kötvény Kezelő

    Ügyfelünk egy, a pénzügyi szektorban jártas nemzetközi beruházó cég, mely több a hazai piacon elismert befektetést inkubál. Több évtizedes tapasztalatuk révén képesek új projektek és befektetések megszervezésére. A beruházó csoport sikerorientált kollegiális közegben egy új projekt létrehozását kezdte meg a magyar piacon: határidős kötvény divízió megépítése és elindítása.

    Tőzsdei szakvizsgával rendelkező kollégákat keres ügyfelünk, opcionális kötvények adás és vételének kereskedelmére.

    Milyen feladatok várnak Rád?
    • Új volatilitási kereskedési stratégiák kutatása és végrehajtása.
    • A meglévő stratégiák elemzése a lehetséges fejlesztések azonosítása érdekében
    • Alkalmazza megfigyelési készségeit és modern statisztikai módszereit a kereskedési lehetőségek azonosításához
    • Keresse meg és fejlessze a határidős portfólió kockázat kezelésének kereteit.
    • Javítsa az opciókat a volatilitás illesztésének árképzéséhez
    Mire van ehhez szükséged?
    • Legalább 4 éves tozsdei bróker tapasztalat, opciók ismerete, vagy affinitás hedge funding megismerésére.
    • Kiváló közgazdasági háttér , matematikai, mérnöki vagy egyéb kvantitatív területeken szerzett diplomával.
    • Az európai és amerikai opciók, azok árainak és dinamikus kockázatainak megértése.
    • Tapasztalat az automatizált piacképzésben az indexek, határidős ügyletek, részvények opcióiban.
    • Erős programozási ismeretek és tapasztalat
    • Kivételes kvantitatív, matematikai és problémamegoldó képességek
    • Nagyszerű kommunikációs készség és a társakkal való együttműködés képessége
    Információk

    Szükséges tapasztalat:

    • 4 év szakmai tapasztalat

    Szükséges végzettség:

    • felsőfokú

    Szükséges nyelvtudás:

    • Angol

    Foglalkoztatás jellege:

    • Megállapodás szerint

    Munkavégzés helye:

    Budapest

    Jelentkezés

    Jelentkezés: Bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét kérjük küldje a noah@lurkovilla.hu email címre 2021. május 31-ig.